Уважаемые покупці интернет магазину ProstoPlay!
Ви можете придбати товар в нашому магазині ProstoPlay.
При натисканні на назву магазину ви дізнаєтеся адресу і час роботи доступного магазину ProstoPlay.
Оплата товару
В інтернет-магазині ProstoPlay ви можете оплатити замовлення наступними способами:
оплата готівкою;
оплата карткою будь-якого банку без додаткових комісій.
Оплата проводиться виключно в національній валюті.
Гарантуємо наявність товару на момент замовлення. При оплате товару ВИ отримаєте чек і необхідні гарантійні документи.
Сроки доставки товарів, які не представлені в магазинах в середньому, становлять від 1 до 3 днів. Точну дату видачі товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину.
Для отримання товару в розничній мережі вам необхідно повідомити продавцю-консультанту номер замовлення, який ви отримаєте sms-повідомленням або по електронній пошті після оформлення замовлення на сайті.
Доставка по Україні
Доставка по Україні товарів інтернет-магазину ProstoPlay здійснюється кур'єрською службою Нової Пошти за її тарифами, за умови часткової або повної передоплати на карту Приват Банку.
Вартість доставки можна розрахувати на
Доставка Новою Поштою товарів, привезених під замовлення, забезпечується при умові повної оплати на карту Приват Банку.
Поверння товара
Повернення купленого товару може бути виготовлено при виконанні наступних умов:
товар не був у вживанні;
у купленого товару, збережений товарний вид, споживчі властивості;
збережені всі аксесуари та документація, що входять до комплектації товару;
не порушена їх упаковка (частичне або повне порушення зовнішнього виду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне, невстановлене пошкодження). Правильне вкриття картонної упаковки її порушенням не є;
а також збережені пломби, фабричні ярлики, товарні чеки.
повернення проводиться за рахунок покупця.
Обмену і повернення не підлежать
Не підлежать обміну і повернення:
товари в одноразовій упаковці, якщо вони були розпаковані;
товари, не підлежащі обміну згідно із "Законом про захист прав споживачів";
товары с признаками эксплуатации.
Повернення та обмін товару
Поверненняі обмін товару, в якому присутній істотний недолік, підтверджений актом авторизованого сервісного центру, проводиться в наступних випадках:
при наявності повного комплекту товару, згідно з інструкцією виробника;
при наявності документа, що підтверджує покупку;
при наявності акта Авторизованого Сервісного Центру;
гарантійного талона;
заявки про повернення або обміні товару.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки при наявності залучення авторизованого виробника сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Для повернення купленого товару необхідно надати документ, що посвідчує особу (паспорт, водительські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Зверніть увагу, що будь-які претензії до зовнішнього вигляду, асортименту, відповідності отриманого товару замовленому, його комплектація та кількість приймаються тільки при отриманні товару. Ставлячи підписку на бланку замовлення, ви підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину ProstoPlay за всіма згадуваними питаннями.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження (дефекти і пошкодження з вини кліента);
пошкодження в результаті стихійних лих ;недбалого використання або
пошкодження, що виникли внаслідок використання - недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів, рідин.
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням в мережі;
пошкодження, викликані неправильним підключенням до електросеті;
пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався цей товар, або виниклі в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.або зі зміною програмного забезпечення;
якщо була снята захисна плівка або пломба з комплектуючими для мобільних телефонів і планшетів;
Спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України «Про захист прав споживачів» (див. повний текст закону)